Doptårta till Hampus

Hej vänner!
Igår hämtades en står tårta som skulle ätas på lille Hampus dop. Hela designen var helt enligt Hampus mammas öskemål, allt från färgkombinationen till placering av allla dekorationen. Hoppas den blev så som hon hade föreställt sig den.
 
Innehållet är klassiskt med ljusa bottnar, hemkokt jordgubbssylt, vaniljkräm och grädde. Spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt med marsipan. Dekorationer i sugarpaste och gumpaste.
 
 
 
#1 - - Benjamin :

Hej Sara hoppas allt är bra med dig!
Jag har sett dina bakverk och tycker dom är jätte fina. Min son fyller år nu 25 oktober undrar om du kan göra tårta till honom?
Kontakta mig tack
Mvh/ Benjamins mamma

Svar: Hej!Du får gärna maila till [email protected] med önskemål på datum, antal bitar, utseende och smak så ska jag kika hur det ser ut =)

Med vänlig hälsning, sara
Sara

#2 - - Benji:

Hej ,
Du gör jätte fina bakverk, min son fyller år 25/10 och vill definitivt du ska göra hans födelsedags tårta om det går . Kontakta mig så kan vi prata om det mer .
Mvh / Benjamins mamma