Miniontårta till Milton

Den söta lilla killen Milton fyllde hela 5 år i fredags och han skulle ha en tårta med Minioner på för de är favoriterna. Det önskades två minioner, en lite mer klassisk och en Hawaiinspireradmed kokostopp och bastkjol =D Runtom ville de ha bananer och jag la även till lite vattenmelon för att få lite härlig färg. Mycket roligt att göra de små krabaterna och Milton såg glad ut när jag fick bild på honom och tårtan senare, underbart!
 
 
Innehållet är chokladbottnar, Ploppfluff och vit chokladfluff. Spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt med marsipan. Dekorationer i sugarpaste och gumpaste.
 
 
 
#1 - - Amanda:

Jättefin tårta! :)

#2 - - Anna:

Vilken fin tårta! :D Vad du är duktig :D Kram, Anna

#3 - - Fanny:

Vilken vacker tårta! :)

#4 - - Veronica:

Åååh vilken underbar tårta! Hur fin somhelst :)

#5 - - Julia:

Asså så otroligt söt! Älskar färgerna :) Det ser himla frestande upp med vattenmelonerna och banerna också :D

#6 - - Marie Bergman:

Superfin tårta =)

#7 - - Angelica:

Wow, vad fin! Du är ju hur duktig som helst :)

#8 - - joe:

Fantastiskt!! Kan inte fatta hur man kan va så där duktig och göra såna häftiga tårtor alltså

#9 - - Jasmine:

Vilket konstverk! Du är duktig.
Kram

#10 - - Fröken:

Vilken härlig tårta! Perfekt till barnkalaset ju. ;)

#11 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så sjukt fin och söt tårta :)

#12 - - ɑ n n i k ɑ:

Så snygg tårta :D

#13 - - Jasmine:

Vilken söt tårta!

#14 - - Sofia:

Men åh vilken fin tårta!!

#15 - - Ida:

Haha alltså jag är 18 men skulle lätt vilja ha en sån här tårta ändå, så himla fin! Jag älskar minions!

Svar: Haha.. ja, de är väldigt populära de där filurerna! =)
Sara

#16 - - Viktoria:

Vilken jättefin tårta! Du är jätteduktig och så fina minions, mina favoriter också och då är jag vuxen! :o)

#17 - - Elina:

Wow! Jag har sett bra tårtor, jag har sett bättre tårtor och jag har sett DEN HÄR tårtan!!

Svar: Hihi.. Åh tack snälla! =D
Sara

#18 - - Sofia [fotoblogg]:

Så himla fin tårta! :)

#19 - - Anastasia - Mitt liv i Stockholm:

Åå så fin tårta! :)

#20 - - Frida:

Sicket konstverk!

#21 - - Robex Lundgren:

fint

#22 - - kerstin ehrenholm:

ser ju smaskiga ut

#23 - - hildakvilina.blogg.se:

Men så otroligt läcker tårta!

#24 - - SOFIAMILK:

Haha åh, så himla gulliga figurer, speciellt hawaiigubben! Mina småkusiner hade ÄLSKAT denna!

#25 - - Anonym:

min mamma skulle svimma om hon fick den tårtan.

#26 - - Sandra Saandriiie Åhfelt:

Grattis!!
Vilken fin tårta! :) min lille fyller två på torsdag :D

#27 - - Emma:

Åh vilken fin tårta! Så otroligt duktig du är! :)

#28 - - Matilda:

Gud vad gulligt! Vad fint och vad kreativt! Verkligen roligt att göra någonting annorlunda :D

#29 - - Johanna:

Men vilken jättefin tårta!

#30 - - Alice:

Önskar jag kunde/vågade göra en egen tårta någon gång. Känns som att man behöver sju hundra grejor för att komma igång. Du har inte något nybörjarrecept att tipsa om där man mest kan lära sig grunderna med enkla ingredienser?

Svar: Det är bara att börja öva! Jag hade inte alls mycket saker i början, egentligen räcker det med saker man har hemma för att börja och sedan får man köpa till saker om det är något speciellt man vill utveckla. Men att modellera figurer behöver man egentligen bara händerna =) Är det något speciellt du vill ha hjälp med får du gärna maila mig på [email protected] =)
Sara

#31 - - Ida Nilsson:

Verkligen jättehäftig! Tror min snart 30-åriga sambo skulle älska den ;)

#32 - - Malin Wederberg:

Jättefin! :)

#33 - - Ellie:

Åh vilken fin tårta! Älskar dessa minions - använder dem hela tiden på facebook :D

#34 - - Nea :

Älskar minions, tårtan vart mega fiiiin!