Årsresumé

Gott nytt år på er!
 
Nu när det bara är några minuter var av detta spännande år tänkte jag göra en liten årsresumé. Det har blivit ganska många tårtor trots att jag tog en del semester i somras och nu varit ledig de senaste 2 månaderna pga graviditeten. Förstår att jag har haft ganska fullt upp =)
 
 
Önskar er alla ett underbart 2016 och här kommer då ett bildregn med en del av de tårtorna som producerats under det gågna året!
 
 
 
Januari
 
 
 
Februari
 
 
 
Mars
 
 
 
April
 
 
 
Maj
 
 
 
Juni
 
 
 
Augusti
 
 
 
September
 
 
 
Oktober
 
 
November
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej

#2 - - Cami:

Jisses så många tårtor, och så himla fina! Blir så inspirerad och bak-sugen av din blogg! =) =)
Får passa på att gratulera till bebis i magen också! =)

#3 - - Anonym:

Hejsan! Vet inte om mitt inlägg kom upp, det syns nämligen inte. Jag tänkte fråga om hur du gjort de blåa banden och blommorna på bröllopstårtan? Du år jätteduktig! Den var så himla fin!

Svar: Hej! De syns inte direkt utan jag måste godkänna alla kommentarer först =) Jag är inte helt säker på vilken tårta du menar men antar att det är bröllopstårtan med snöflingor på? Banden på den är satinband och blommorna är handgjorda i gumpaste =) Med vänlig hälsning, Sara
Sara Magnusson