Tårta med Olof från frost

Olof från Frost filmen har ju varit väldigt populär och det håller i sig. Förutom en stor tårta med Olof, snöflingor och snöbollar var det en minitårta som var nötfri.
 
Innehållet är ljusa bottnar, hallonmousse och mjölkchokladfluff. Spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt med marsipan. Dekorationer i sugarpaste och gumpaste.
 
Den lilla innehållerljusa bottnar, hallonmousse och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm och täckt med sockerpasta.
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej! Hur gör jag om jag vill beställa en figur ? Vad tar du för dem?

Svar: Hej! Jag kan ta emot beställningar av endast figurer om jag inte är för fullbokad. Skicka gärna en förfrågan med datum och vad du skulle vilja ha till: [email protected] så ska jag kika på det =)
Sara

#2 - - Carina:

Den här tårtan den var helt fantastiskt fin!. :D